"Nareszcie profesjonalnie opracowane procesy pielęgnowania! Dziękuję!"
Dorota, Kraków
Szukaj procesów:

Proces pielęgnowania pacjentki z nowotworem szyjki macicy


5.6 10 16
PROBLEM CEL DZIAŁANIE REALIZACJA OCENA
Niepokój z powodu przyjęcia do szpitala Poprawa samopoczucia, uspokojenie chorej
  • miłe i ciepłe powitanie chorej na oddziale
  • przedstawienie się pielęgniarki przyjmującej pacjentkę na oddział
  • zapoznanie z topografią i regulaminem oddziału
  • zapoznanie z Kartą Praw Pacjenta
  • zapewnienie spokoju i intymności podczas zbierania wywiadu położniczego
  • zapoznanie z pacjentkami na sali
  • poinformowanie o nieograniczonej możliwości odwiedzin bliskich
  • pacjentka została mile przywitana na oddziale
  • pielęgniarka przedstawiła się pacjentce
  • zapoznano pacjentkę z topografią, planem dnia i regulaminem oddziału
  • przedstawiono pacjentce Kartę Praw Pacjenta
  • podczas zbierania wywiadu zapewniono spokój oraz intymność
  • ułatwiono pacjentce zapoznanie się z pacjentkami na sali
  • poinformowano o możliwości odwiedzin bliskich
Pacjentka została uspokojona, czuje się bezpiecznie i pewnie na oddziale
Niepokój i napięcie emocjonalne pacjentki z powodu braku wiedzy na temat przygotowania do zabiegu operacyjnego i z faktu zbliżającego się wkrótce zabiegu. Obniżenie napięcia emocjonalnego, uspokojenie pacjentki
  • cierpliwe wysłuchanie pacjentki
  • rozmowa z wykorzystaniem technik aktywnego słuchania. Zachęcenie do wyrażenia myśli i emocji związanych z chorobą i planowanym zabiegiem.
  • poinformowanie o wszystkich czynnościach i zabiegach pielęgniarskich przygotowujących pacjentkę do operacji
  • poinformowanie o planowanej godzinie zabiegu
  • scharakteryzowanie okresu pooperacyjnego
  • poinformowanie o całodobowym, wzmożonym nadzorze lekarskim i pielęgniarskim w pierwszych dniach po zabiegu
  • udzielenie wsparcia poprzez uspokojenie, wzmocnienie nadziei, dodanie otuchy
  • umożliwienie pacjentce kontaktu z tymi chorymi, u których operacja przebiegła prawidłowo
  • organizacja czasu wolnego – propozycja obejrzenia TV lub poczytania czasopism
  • pielęgniarka w rozmowie z pacjentką pozwoliła jej opowiedzieć swoją historię, aktualne obawy i problemy
  • pielęgniarka zachęciła do wyrażenia emocji, obaw związanych z operacją
  • pacjentka została poinformowana o sposobie przygotowania do operacji, kolejności zabiegów pielęgnacyjnych
  • przekazano pacjentce informacje o planowanej godzinie zabiegu operacyjnego
  • w zrozumiały dla pacjentki sposób opowiedziano o przebiegu pierwszych godzin i dni po zabiegu operacyjnym
  • zapewniono pacjentkę o stałym nadzorze lekarskim i pielęgniarskim w okresie pooperacyjnym
  • nastawiono pozytywnie pacjentkę do aktualnej sytuacji, dodano otuchy
  • umożliwiono pacjentce kontakt z innymi pacjentkami po operacji
  • umożliwiono pacjentce dostęp do czasopism, oglądania TV
Uzyskano znaczną poprawę nastroju i obniżono napięcie emocjonalne
To tylko wstęp! Ten proces składa się z 9 problemów pielęgnacyjnych.
ZOBACZ CAŁY PROCES
Jest to zweryfikowany proces przygotowywany przez doświadczoną pielęgniarkę.

Wyślij SMS o treści

PPL pod numer 7555
(5zł + VAT)

W odpowiedzi zwrotnej otrzymasz kod, który odblokuje dostęp do pełnej treści procesu pielęgnowania
(9 problemów pielęgnacyjnych).

Wpisz kod:


Operatorem płatności na naszej stronie jest system justpay.pl.
Jeśli masz problem z wyświetleniem procesu napisz do nas.

Gwarancja Jakości - 100% pewności

Jesteśmy doświadczonymi pielęgniarkami, dlatego jesteśmy pewne jakości procesów, które Ci oferujemy. Jeśli zakup nie spełni Twoich oczekiwań, możesz dokonać zwrotu, odzyskując 100% wydanych na niego pieniędzy.

Czy wiesz, że...

... jesteśmy jedynym serwisem w Polsce oferującym PROFESJONALNIE opracowane procesy pielęgnowania?
Proces Pielęgnowania © 2011 - 2018 | O nas | Dołącz do nas | Mapa serwisu | Kontakt