Proces pielęgnowania chorego po zabiegu przepukliny pachwinowej prawostronnej w znieczuleniu pp.
6.21085
PROBLEM
CEL
DZIAŁANIE
REALIZACJA
OCENA
1.Ból rany pooperacyjnej.
Wyeliminowanie lub zmniejszenie bólu.
Obserwacja charakteru i natężenia bólu.
Zapewnienie w miarę możliwości wygodnej pozycji ( płasko z lekko uniesionym wezgłowiem.)
Podanie leków p/bólowych na zlecenie lekarza.
Zapewnienie choremu ciszy i spokoju w czasie snu i wypoczynku.
Rozmowa z pacjentem ( odwrócenie uwagi od odczuwanych dolegliwości).
Obserwacja opatrunku na ranie pooperacyjnej.
Zbadano natężenie bólu skalą od 0-10- ból wynosił 7. Ułożono chorego w wygodnej pozycji. Chory na sali pooperacyjnej, sala przewietrzona. Zapewniono pacjentowi spokój i ciszę - poproszono osoby odwiedzające o niezakłócanie odpoczynku choremu. Podano leki p/bólowe w/g karty zleceń lekarskich.( Pyralgina 1.0 g i.v ) Rozmawiano z pacjentem na tematy niezwiązane ze szpitalem. Opatrunek na ranie pooperacyjnej suchy.
Ból zmniejszył się w/g skali 0-10 wynosił 3.
2.Trudności w oddaniu moczu po zabiegu operacyjnym .
Opróżnienie pęcherza moczowego.
Prowadzenie bilansu płynów.
Prowokowanie oddania moczu poprzez puszczenie wody w kranie lub polanie krocza wodą.
Uruchomienie chorego( po 6 godz. po zabiegu ) i zaprowadzenie do wc.
Założenie cewnika Foleya do pęcherza na zlecenie lekarza.
Prowadzono bilans płynów. Prowokowano oddanie moczu poprzez polewanie krocza. Uruchomiono chorego po 6 godz po zabiegu i zaprowadzono do wc.
Chory oddał mocz po zabiegu do wc.
To tylko wstęp! Ten proces składa się z 5 problemów pielęgnacyjnych.
Dziękuję za zainteresowanie moim procesem pielęgnowania. Przygotowałam dla Ciebie 5 problemów pielęgnacyjnych. Poniżej znajdziesz instrukcję dostępu do pełnej treści. Zapraszam!
Danuta B.
Autorka jest doświadczoną pielęgniarką oddziału chirurgicznego!
Gwarancja Jakości - 100% pewności
Jesteśmy doświadczonymi pielęgniarkami, dlatego jesteśmy pewne jakości procesów, które Ci oferujemy. Jeśli zakup nie spełni Twoich oczekiwań, możesz dokonać zwrotu, odzyskując 100% wydanych na niego pieniędzy.
Jest to zweryfikowany proces przygotowywany przez doświadczoną pielęgniarkę.
Aby go zobaczyć w całości wyślij SMS o treści PLN.PROCES
pod numer 72464 (2zł + VAT)
W odpowiedzi zwrotnej otrzymasz kod, który odblokuje dostęp do pełnej treści procesu pielęgnowania (5 problemów pielęgnacyjnych).
Wpisz otrzymany kod:
Operatorem płatności na naszej stronie jest system platnosci.pl.
Jeśli masz problem z wyświetleniem procesu napisz do nas.
ZOBACZ CAŁY PROCES Jest to zweryfikowany proces przygotowywany przez doświadczoną pielęgniarkę.
Wyślij SMS o treści
PPL
pod numer
7555 (5zł + VAT)
W odpowiedzi zwrotnej otrzymasz kod, który odblokuje dostęp do pełnej treści procesu pielęgnowania (5 problemów pielęgnacyjnych).
Wpisz kod:
Operatorem płatności na naszej stronie jest system justpay.pl.
Jeśli masz problem z wyświetleniem procesu napisz do nas.
Gwarancja Jakości - 100% pewności
Jesteśmy doświadczonymi pielęgniarkami, dlatego jesteśmy pewne jakości procesów, które Ci oferujemy. Jeśli zakup nie spełni Twoich oczekiwań, możesz dokonać zwrotu, odzyskując 100% wydanych na niego pieniędzy.
Czy wiesz, że...
... jako jedyni dajemy Ci 100% gwarancję satysfakcji. Jeśli nie będziesz zadowolony z materiałów zwrócimy Ci pieniądze za SMS!